piątek, 28 listopada 2008

... radość niezmierna !!!

...ogarnęła nasze domostwo :) A na pewno tę jego fotograficzną część. W każdym razie udało mi się - dosłownie rzutem na taśmę (23:59:30) posłać kilka zdjęć na ostatnią w tym roku edycję konkursu fotografów ślubnych organizowanych przez FFŚ czyli Forum Fotografów Ślubnych. Jako, że zabrałem się za upload zdjęć na kilka minut przed godziną zero, udało mi się wrzucić tylko kilka z nich. Jakże miło zrobiło się na duchu po ogłoszeniu wyników. Wśród tej ogromnej grupy zacnych fotografów ślubnych, których naprawdę bardzo szanuję i podziwiam, moje skromne zdjęcia znalazły uznanie. Zwykle szukam moich prac gdzieś tam ... o nie, miałem być bardziej wierzący w siebie i przekonany o wysokiej wartości mojej pracy i umiejętności, tak więc jeszcze raz ... moje wspaniałe fotografie zostały dostrzeżone i się spodobały. Głównie te dwie poniżej. Reszta zdjęć z pleneru ślubnego Justyny i Rafała wkrótce :)

fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com

Brak komentarzy: