czwartek, 10 grudnia 2009

franek i jego miny ...

... rośnie nam chłopina, a jakie miny robi, a jak się chichra, a jaki słodziak ... ogólnie możemy tak w kółko o nim. Zresztą sam też o to dba - regularnie przypomina o swojej osobie - najbardziej lubimy te nocne przypomnienia w stylu "Ej, Starzy! Śpicie! Bo ja np. się właśnie obudziłem i mam gdzieś, że jest 3:30. Chodźcie do mnie, bo i tak Wam nie dam spać dopóki któryś z Was się tu nie pojawi. Raz, raz!" :)
Ale nie o tym miało być.
Miało być o zdjęciach, kilku, które zrobiliśmy naszemu Skarbowi przy okazji sesji bliźniaków Ani i Macieja. Poniżej zajawka tego, co w całości możecie obejrzeć tutaj: nowa sesja Franka.

fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com

2 komentarze:

... pisze...

jaki słodki maluszek :) b.ładne zdjęcia..

fotografia ślubna ... i nie tylko pisze...

powiem tak - ma to po mamie ;)

dzięki za miłe słowa...

W wolnej chwili zajrzę do Ciebie na stronę - chyba też mi się będzie podobać :)