poniedziałek, 15 października 2012

Poznań Marathon 2012 - reportaż dla Volvo...

... prawdopodobnie zdjęć z 13. poznańskiego maratonu jest w sieci kilkadziesiąt tysięcy. Ale i tak dołożę kilka od siebie. Miałem przyjemność realizować reportaż fotograficzny dla firmy Karlik - dealera m.in. marki Volvo, której to jeden z modeli - V40 - był nagrodą główną losowaną wśród wszystkich, którym starczyło sił na 42km i 195 metrów. Stałem za metą z obiektywem i muszę przyznać, że na twarzach biegaczy przekraczających linię mety widać było  tyle emocji, że zdecydowanie powinniście mi zazdrości, że je widziałem. Radość z pokonania siebie, własnych słabości, udowodnienia sobie samemu, że dam radę - wyjątkowa !!! Za resztę zapłacisz... wiadomo :)

Ja osobiście bardzo zazdroszczę im, że przebiegli ten dystans - sam nie dałbym rady... [jeszcze, hehe...]



















































Brak komentarzy: