piątek, 26 września 2008

konkurs fotografów ślubnych - edycja sierpień 2008

Jest coś takiego, co nazywa się FFŚ czyli Forum Fotografów Ślubnych. Zacne miejsce, skupiające wszystkich tych, dla których fotografia ślubna to ważna część życia. Często zawód, a zawsze pasja, hobby! Wymiana doświadczeń, poglądów, dyskusje, ocenianie prezentowanych zdjęć i ogólnie mnóstwo ciekawych aspektów fotografii ślubnej.
W obrębie forum organizuje się konkursy, w edycjach miesięcznych. Każdy może zgłosić swoje zdjęcia w kilku kategoriach - przygotowania, ślub, wesele, plener, detale, tematyczna (w każdym miesiącu inny temat).
Z faktu, że jest to największe i - śmiało powiem - najlepsze forum o fotografii ślubnej - poziom konkursu jest zawsze bardzo wysoki. Tym bardziej cieszy, jeśli moje skromne zdjęcia zdobywają tam chociaż kilka punktów. Tak też się stało w edycji sierpniowej.
Jedno z moich zdjęć zdobyło 19-tą, co do wielkości liczbę punktów, czyli chyba mogę powiedzieć, że zajęło ex aequo 19-te miejsce. Jak na 155 wszystkich zdjęć wystawionych w kategorii "plener", to chyba nieźle :) Mnie w każdym razie bardzo cieszy.

To jest to zdjęcie - ex aequo 19-te miejsce (15 punktów) w kategorii plener:


Drugie ze zdjęć - bardzo je lubię - zajęło pozycję 24-tą (10 punktów). Jestem z tego tytułu bardzo szczęśliwy naprawdę. Wiem, że to daleko za podium, ale przy takiej konkurencji i ilości zdjęć - daje mi dużo radości.

To jest to 24-te wg fotografów ślubnych w sierpniu:


W kategorii "detal" udało mi się wzbudzić zainteresowanie tym oto zdjęciem fragmentu sukni ślubnej Wioli:


Kategoria "wesele" to dwa zdjęcia, które zdobyły pewne, minimalne - aczkolwiek cieszące mnie - ilości punktów. Nowe buty na wesele - to zwykle nie jest dobry pomysł - o tym mówi zdjęcie nr 1. Zdjęcie nr 2 zostało na pewno docenione przez Parę Młodą a konkretniej rodzinę Panny Młodej. Otóż na tym zdjęciu jest jej mama, tata oraz dwóch braci taty (to się chyba stryjem nazywa) - tak więc rodzinka w komplecie :)
Poniżej omawiane zdjęcia:



Co do moich typów w konkursie, to chyba wiem, co ładne :) Zdjęcia, które w konkursie typowałem, zdobyły bardzo wysokie miejsca [od pierwszego począwszy :)] Wszystkim zwycięzcom oraz pozostałym "wysoko sytuowanym" serdecznie gratuluję!

Brak komentarzy: