czwartek, 25 września 2008

nie ma to jak google :)

Pamiętacie któryś z ostatnich postów dotyczących ślubu i wesela w Zakopanem - tzn. Kościelisku dokładnie. Justyna, Rafał, ... no i gdzieś tam przewinęła się Kasia Cichopek tzn. już Hakiel. Człowiek delikatnie wspomni a skutki tego jakie! :) Zerknąłem na statystyki wejść na moją stronę obywatelgc.com i okazuje się, że w ciągu ostatnich kilku dni (od soboty konkretnie) z 84 fraz wyszukiwania w google, dzięki którym ktoś wszedł na moją stronę, aż 22 frazy związane były z koleżanką Katarzyną Cichopek (znowu mylę nazwisko - Hakiel) i jej pierwszym mężem :). Co więcej fraza "zdjęcia ślubne cichopek" zajmuje pierwsze miejsce z wynikiem 10 odwiedzin, wejść w sensie! Inne słowa kluczowe, na których przecież tak bardzo mi zależy:
- zdjęcia ślubne
- fotografia ślubna
- fotograf ślub poznań
- fotografia ślubna poznań
- zdjęcia ślubne poznań
- fotograf poznań
- sesja plenerowa
- ...
znalazły się znacznie, znacznie dalej, jeśli w ogóle :) Jak widać z tym pozycjonowaniem jest dosyć różnie.
Poglądowo zrzut ekranu ze statystykami wyszukiwania - uśmiech się rysuje na twarzy :)


c u...

PS: Właśnie zauważyłem, że na frazę "zdjęcia ślubne cichopek" ten oto post wskoczył na 3-cie miejsce w google (jakąś godzinę po publkacji) - moc! :) Spowodowało to, że na tę samą frazę moja strona (obywatelgc.com) spadła z 6-go na 7-me miejsce :)

Brak komentarzy: