środa, 8 lipca 2009

konkurs fotografów ślubnych - edycja czerwiec 2009

... o tym muszę napisać. Jest coś takiego, co nazywa się FFŚ - forum fotografów ślubnych. Jako miejsce skupiające - moim zdaniem - najciekawsze postaci polskiej fotografii ślubnej, próbuje wyłaniać ze swojego grona tych, którzy w swoim fachu są najlepsi. Co miesiąc (z wyłączeniem okresu poza sezonem) organizowany jest konkurs fotograficzny w następujących kategoriach: przygotowania, ślub, wesele, plener, detale, tematyczna. Kategoria tematyczna jest co miesiąc inna - żeby nie było nudno - i dobrze.

W każdym razie ... wracając do tego, o czym chciałem tutaj napisać. Otóż w czerwcowej edycji konkursu udało mi się zająć zaszczytne drugie miejsce w kategorii WESELE oraz piąte miejsce w kategorii DETAL. Na w sumie ponad 300 zdjęć biorących udział w konkursie, to chyba nieźle.

Poniżej zdjęcia, które tak się spodobały polskim fotografom ślubnym.

Drugie miejsce w kategorii WESELE - ślub Marty i Adama
[tylko cicho, bo Młodzi jeszcze nie widzieli zdjęć]
fot. obywatelgc.com



Piąte miejsce w kategorii DETAL - ślub Marty i Adama
[ciągle cicho, bo to ta sama para]
fot. obywatelgc.com

1 komentarz:

Kecup pisze...

Gratulacje i to wielkie. Przyznam że pierwsze spojrzenie na fote nr 1 pomyślałem - WTF co to jest fotka z kina, gdzie dzieci siedzą w rzędach i projektor z góry świeci... dopiero na powiększeniu zobaczyłem klawiszowca :) Ale przyznam, że klimat foty, dym i kolory rewelka. A pamiętasz co wtedy ten Pan śpiewał? Bo mi się coś zdaje ,,Niech z nieba spaaaadnie złoooooooty deeeeszcz" :)