środa, 7 lipca 2010

salon volvo - Poznań Baranowo...

... miałem tę przyjemność, owszem, ... zrobienia reportażu z otwarcia nowego salonu Volvo Karlik w Poznaniu, konkretniej w Baranowie. Event z niezłą pompą, premiera nowego modelu Volvo - S60, zacni goście, ciekawy prowadzący a do tego wszystkiego koncert jednej z najbardziej znanych polskich artystek. Wszystko to okraszone wspaniałym oświetleniem i pysznym jedzeniem z VIP Catering.
Nie spodziewałem się, że tak to wszystko się potoczy. Miał być krótki reportaż fotograficzny a okazało się, że ledwie starczyło mi karty pamięci :) Oczywiście miałem inną w zapasie, ale w ogóle nie spodziewałem się, że zrobię tyle zdjęć. Wydarzenie było naprawdę baaardzo ciekawe fotograficznie. Co również miłe, zdjęcia docenił organizator - zdjęcia znalazły się zaraz na stronie poznańskiego dealera Volvo (firmy Karlik - moje zdjęcia to te ostre :)).

Nie przedłużając tej nudnej opowieści, zapraszam na kilka zdjęć.

fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com


fot. obywatelgc.com

Brak komentarzy: